divendres, de gener 13, 2006

Encara sóc jove...(repetir com a mantra a veure si cola)

Hola embolicats!

A propòsit del que comenta Reyes a la seua nota, m'han vingut al cap un parell de coses. La primera, és que algú em va dir que la tecnologia només és percebuda com a tal per la gent que va nàixer abans d'ella.

La impressora i l'autoedició, per exemple, és vista com una meravella pel meu iaio, que treballava a una impremta, muntant les pàgines lletra a lletra, línia a línia. I es desesperà un dia que em va veure maquetar amb un programa d'autoedició.

L'electricitat? algú pensa en ella com a tecnologia? ens és transparent. I internet va camí de ser-ho. Ja no diguem m'he comprat un bitllet d'avió per internet. El comprem i punt. I parlem via voIP sense cost. Aviat ningú pararà atenció a aquestes tecnologies.

En fi, serà que ens fem grans. I hui ho tinc especialment present, perquè ahir a la vesprada vaig jugar un partit d'handbol per un homenatge a un ex-company d'equip. I m'ho vaig passar genial, però hui em fa mal tot. Una mica com quan anem de marxa boja, que necessitem un parell de dies per refer-nos.

En definitiva, és el que deia Mario. El voleu sentir? Síndrome

I si en voleu més, ací teniu la seua fonoteca completa.

Bon cap de setmana, vaig a veure si puc fer res amb les luxacions a les pestanyes.. ai ai ai... Sóc jove...

Hèctor

3 comentaris:

Reyes ha dit...

Espero que durante el fin de semana te hayas recuperado, o quizas lo mejor sea que no.... quien sabe!!!!
Cambio cafe o cerveza, o las dos cosas si hace falta, por cursillo sobre poner enlaces, fotos, música y ..... seguro que existen mas cosas que no sé!!!!!!

Reyes ha dit...

Hace unos dias un amigo me envió un poema de Mario, Los informales y el frio, recuerdo que le comenté que lo mejor de la poesía de Benedetti era oirsela recitar....
esos enlaces son pequeños regalos que guardaré como tesoros!!!

Hèctor ha dit...

Bueno, y por qué no te quedás...