dijous, de gener 26, 2006

Hola a tothom i totdom (això darrer és el resultat de moltes hores d'intensa reflexió lingüística amb una estimada amiga, perquè vàrem decidir parlar políticament correcte sempre, a vore fins on ens portarien les paralues).

Bé, després de molts intents, per fi he pogut incorporar-me en este raconet del món. A molts de vosaltres no us conec, però com que les amigues i els amics de l'Hèctor també ho poden ser meus... doncs aquí estic, deixant-me anar.

Si dic o faig coses aparentment sense cap ni pues, no us amoïneu, prepare les opos de mestra aquí al Principat i me ballen totes les poques neurones que em queden mínimament connectades.

Ah! sóc de Monòver i m'agrada la gatxamiga, (tot i que encara no he aprés a cuinar-la) però visc a Barna des de fa més de uit anys. (Cosas del amor, diuen)

Apa, que a partir d'ara crec que tindré un altre motiu per passar-m'ho d'allò més bé

Paqui

1 comentari:

Corina Torregrosa ha dit...

Encara que el meu nivell de valencià escrit no em permet expresar-me com jo vulguera ...m'apunte a allò d'inventar paraules per la igualtat de génere, tot i que no existisquen .JO ho faré també en castellà.

Encantada Paqui.
Una abraçada
Corina