dijous, de gener 05, 2006

Qüestió de pragmatisme

Efectivament, s'acaben els Nadals, i és ara quan te n'adones que t'has passat - i molt - del pressupost.

I enguany, de fet, ni tan sols vaig demanar desitjos per cap d'any. No he tingut ni temps ni ganes. Potser així serà millor, i l'any vinent no hauré de fer avaluació dels objectius d'enguany. Qüestió de pragmatisme, supose que en el fons em regale uns nadals de 2006 més tranquils.

Per la meua banda, jo me n'adone que s'acaben els nadals perquè els clients han tingut dies de vacances - que jo no - i els han dedicat a repensar i repensar. Total que ara venen amb tantes ganes de tocar els nassos com jo habilitat per fer com que. Ja m'enteneu.

Però sabeu? No em pregunteu per què, però estic optimista - qui ho diria, no ;) ? - i amb energies renovades. Hi ha coses molt complexes a la vida, però sempre mereix la pena viure-les. No sabria dir per què, però vaig a millor. Dia a dia.

Salut, personetes,
Hèctor